Müşteri Memnuniyeti Politikası

Written by Kalekim. Posted in Genel, Haberler, Usta Kulübü

Tagged: ,

Published on Aralık 07, 2011 with 2 Comments

Kalekim; müşterilerimizden gelen görüş, öneri ve şikayetleri, gizlilik prensibi doğrultusunda, tarafsız, adil, titizlikle ele alarak, yasalara ve Kalekim Memnun Müşteri Anayasası’na aykırı olmayacak şekilde değerlendirmekte; sürekli iyileştirmelerin ve kontrollerin yapıldığı, “Her türlü memnuniyetsizliğe bir çözüm bulunur” ilkesi ile kalitenin düşmesine ve hizmetin aksamasına müsaade etmeyen, müşteri odaklı bir yaklaşımı benimsemektedir.

Kalekim olarak Müşteri Memnuniyeti Politikamız doğrultusunda şirket çalışanlarımızın %50’sine ve 160 bayi çalışanımıza ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi bilinçlendirme eğitimi verilmiştir.